Målet er å løfte fram unge talent innen kokommunikasjonsbransjen.

Konkurransen er for alle som jobber med eller studerer, kommunikasjonsrelaterte fag eller bare generelt sett er god på kommunikasjon og gode idéer.

Gullpitchen er for alle som er opptatt av film, design, reklame eller andre kreative retninger, og er en ny idékonkurranse for unge kommunikasjons-talenter i Innlandet. Vinneren premieres med 25.000 kroner.

Heier på talenter

Team på to og to skal samarbeide om å skape den beste idéen for en kommunikasjonsutfordring i løpet av noen timer, og presentere løsningsforslaget for en jury. De tre beste premieres med henholdsvis 25.000, 15.000 og 10.000 kroner.

Konkurransen arrangeres av Hedmark og Oppland markedsforening (HOOM) i samarbeid med Ferskvann Reklamebyrå, og juryen vil bestå av dyktige bransjekollegaer samt representanter fra årets oppgavegiver og samarbeidspartner.

- Innlandet er i en utrolig spennende utvikling, også hva gjelder kreative bransjer. Vi har selv savnet et sted hvor fremtidens kloke hoder kan møtes, og ønsket derfor å etablere Gullpitchen som en arena der disse talentene kan løftes frem, utfordres og inspireres.Vi heier på fremtidens talenter og vil gjøre dette til et årlig event, sier Hege Forsberg Krogh, styrelder i Hedmark og Oppland Markedsforening.

Konkurransen skal gjennomføres på Hamar Katedralskole, og påmelding gjøres via gullpitchen.no.

- Vi håper på stor deltagelse og mange bra idéer! sier Forsberg Krogh.