• Nyheter
  • Meninger
  • Dølen-TV
  • Dødsannonser
  • eAvis

Velg mørkt eller lyst utseende på avisen:

Meninger →

Barnas digitale rom er fulle av reklame

Influensere utsetter norske barn og unge for store mengder reklame i sosiale medier. Det bør vi både være bekymret for og gjøre noe med.

foto
Hvor mye vet vi egentlig om hva slags innhold de unge eksponeres for? Foto: 15 sekunder / Medietilsynet
Mari Velsand Direktør i Medietilsynet
Marit Evensen Underdirektør i Forbrukertilsynet
Oppdatert: onsdag 19. april 2023 kl. 18:07
Du leser nå en meningsartikkel. Den uttrykker skribentens mening.
Publisert: onsdag 19. april 2023 kl. 18:07 Oppdatert: onsdag 19. april 2023 kl. 18:07
Del denne artikkelen på Facebook Del denne artikkelen på Twitter Del denne artikkelen på e-post
Utforsk tema:
  • Influencer
  • Sosiale medier
  • Media
  • Ung
  • Medietilsynet
Ansvarlig Redaktør
Tone Sidsel Sanden
Adresse
Dølen AS
Furulundvegen 15
2640 Vinstra
Telefon
+47 61 29 24 80
E-post
post@dolen.no

Dølen arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. Se også Redaktøransvar. Dølen har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til. Alt innhold er opphavsrettslig beskyttet 2023 © Dølen.

Informasjon om bruk av «cookies» og personvernpolicy.
Informasjon om åpenhetsloven.